اثرگذاری قهرمان‌های داستان‌ها

اثرگذاری قهرمان‌های داستان‌ها

انتقال فرهنگ توسط قهرمان داستان‌ها و اثرگذاری كه می‌تواند قهرمان یك داستان در مخاطب خود ایجاد كند

>6 سال پیش
نام های تجاری كالاها

نام های تجاری كالاها

برای اثرگذاری بیشتر بر خواست مردم برای خریدن یك كالا فقط كافیست نام تجاری را منطبق بر فرهنگ و رسوم گذاشت تا در ذهن مخاطب جاودانه شود.

>6 سال پیش
نماینده فرهنگی به نام كتاب

نماینده فرهنگی به نام كتاب

حجت الله مرادخانی كارشناس برنامه عصرمن به بهانه نمایشگاه كتاب از اثرگذاری هنرهای تجسمی در روح هنر صحبت كرده است

>6 سال پیش